Search:

Type: Posts; User: CSW

Page 1 of 12 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    480
    Views
    160,775

    2002 625-7 Mountain Gun. .45 Colt. 94720 ...

    2002 625-7 Mountain Gun. .45 Colt.

    94720

    94721


    No lock!
    94722
  2. Replies
    20
    Views
    599

    The Mountain Gun absolutely rocks with 265...

    The Mountain Gun absolutely rocks with 265 Keiths.
    Crazy accurate, and more power than I'd need in the NH hardwood.
  3. Replies
    20
    Views
    599

    Around the year 2000 +-, [I think it was...

    Around the year 2000 +-, [I think it was 2002-2003] I purchased a Smith mountain gun in 45 colt.
    At the time, I also had a Ruger Blackhawk in the same caliber.

    Because I was already loading for...
  4. Thread: Our NOPE thread

    by CSW
    Replies
    111
    Views
    8,165

    @little lebowski blues Tried to edit the...

    @little lebowski
    blues

    Tried to edit the above post and got:

    94542
  5. Thread: Our NOPE thread

    by CSW
    Replies
    111
    Views
    8,165

    For those of us who've done it, it's a #YEAH...

    For those of us who've done it, it's a #YEAH !!!
    28 years here.

    I can certainly see it being a #nope .


    https://youtu.be/PPJNacsm2zw
  6. Replies
    693
    Views
    80,110

    Anyone remember Aliens? 94461

    Anyone remember Aliens?


    94461
  7. Replies
    30,310
    Views
    7,223,735

    In the garden today..... Better notify Ripley...

    In the garden today.....
    Better notify Ripley that the Aliens are back.

    94460
  8. Thread: Our NOPE thread

    by CSW
    Replies
    111
    Views
    8,165

    Damn F'ing T-rex. #double nope. That thing...

    Damn F'ing T-rex.

    #double nope. That thing would be dead where it stands.




    I'm not claustrophobic, but #nope.
  9. Following. Very cool. I'll be in for a few.

    Following.
    Very cool.
    I'll be in for a few.
  10. Replies
    778
    Views
    113,702

    I've been to the top of Chocorua 3x, 2x from the...

    I've been to the top of Chocorua 3x, 2x from the Piper trail, and once past Champney falls.
    Piper can be tough in spring, with the water and ice.
    Great views and the chains are pretty cool.
    ...
  11. Replies
    778
    Views
    113,702

    Nice. Damn son, you were right in my backyard. ...

    Nice.
    Damn son, you were right in my backyard.
    At the 9 second mark, when you pan past that trio of ponds, I'm on the big one.

    Wind was screaming today.

    Big Pea Porridge Pond.
  12. Thread: Sippin' Bourbon

    by CSW
    Replies
    2,289
    Views
    306,415

    May you enjoy it immensely sir👍🏼

    May you enjoy it immensely sir👍🏼
  13. Thread: Sippin' Bourbon

    by CSW
    Replies
    2,289
    Views
    306,415

    I have tasted that. For me, it was MEH. ...

    I have tasted that.
    For me, it was MEH.
    Tasted like corn... Really like corn.
  14. Replies
    30,310
    Views
    7,223,735

    https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http...

    https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.scienceabc.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F06%2FHeartrate.jpg&f=1&nofb=1
  15. Replies
    813
    Views
    139,396

    I've been loading 265 Keith, 285, and 300s for...

    I've been loading 265 Keith, 285, and 300s for the mountain gun for years.
    Stellar accuracy with the Beartooth bullets.
    I spoke with Smith and Wesson years ago about loadings for the mountain...
  16. Replies
    813
    Views
    139,396

    GJM: Do you have any experience with the 45...

    GJM:

    Do you have any experience with the 45 colt and Bears?
    Back when the "Shooters forum" was a real active forum, there was a fellow who went by "Coldfingers", his real name was Scott. He was...
  17. Thread: Fudd Tactical

    by CSW
    Replies
    34
    Views
    5,702

    I've got a Steven's 530A that a 16. Believe...

    I've got a Steven's 530A that a 16.

    Believe it's got 28" tubes. Don't think I've got the heart to cut her down, as it's a sweet bird gun as is.
  18. Replies
    48
    Views
    4,125

    Nothing but good luck with General Grabbers HTS....

    Nothing but good luck with General Grabbers HTS....
  19. Replies
    693
    Views
    80,110

    the SOLO classroom after preparation for the...

    the SOLO classroom after preparation for the incoming class.

    94202
  20. Replies
    30,310
    Views
    7,223,735

    Perhaps a penal colada? 🤭🤣😁

    Perhaps a penal colada? 🤭🤣😁
  21. Replies
    30,310
    Views
    7,223,735

    I'm-a just gonna leave this here..... ...

    I'm-a just gonna leave this here.....

    https://www.mellzah.com/wp-content/uploads/2014/10/toe-truck-1024x768.jpg
  22. Replies
    30
    Views
    1,485

    Poll: Hammer please. 1911 commander. 9mm 92...

    Hammer please.
    1911 commander. 9mm
    92 Centurion. 9mm
    3" revolver. 38sp.

    Had many Glocks, and the M&P 2.0. Walther p99. XD9.

    Out of all the strikers, I liked the G26 and a 4" XD9 the best.
  23. Replies
    30,310
    Views
    7,223,735

    Ha! Or try to reach them with a bad rotator...

    Ha!

    Or try to reach them with a bad rotator cuff.
  24. An orange/red is the color of the FO that the...

    An orange/red is the color of the FO that the range officer has.
    It was the best FO color I've used.
  25. Replies
    2,773
    Views
    903,976

    Tenicor puts this giant note in with the holster...

    Tenicor puts this giant note in with the holster that says, not for safe queens.
    Will wear your finish.
    Apparently it will.
    Daily in and out of the holster morning and night, and much dry fire...
Results 1 to 25 of 300
Page 1 of 12 1 2 3 4